We will assist your new business and improvements

新規事業企画や、業務改善などのプランニング、コンサルティング。

各ステークホルダーへのヒアリングを通じて組織・個人が抱える課題を明確にして最適な解決方法を提案します。

We assist and support planning and consulting such as new business planning and business improvement.

We will clarify the issues that organizations and individuals face through their hearing to each stakeholder and propose optimal solutions.

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Service サービス内容(ご参考)

業務項目 (納期・タイミング)

カスタマージャーニーマップの作成(3-8週間)
Customer Journey Map (3-8 weeks)

データ戦略ロードマップ(四半期毎)
Data Strategy Roadmap (Quarterly Basis)

ウェブサイト・オンラインストア
及びメッセージングチャネルの行動分析(3-8週間)
Website, Online Store and Messaging Channel
Activity Analysis (3-8 weeks)

システムRFPの作成及びコンサルティング(プロジェクト毎)
System RFP creation and consulting (Project basis)

ミーティング出席・コンサルティング(時間・日割)
Meeting attendance, Consulting (Daily, Hourly rate)

クロスチャネル分析(四半期毎)
Cross Channel Analysis (Quarterly Basis)

顧客セグメンテーション分析(3-8週間またはプロジェクト毎)
Customer Segmentation Analysis (3-8 weeks or project basis)



Reviews|レビュー

Finally we have clear objective!

"We did even realized our vision and objectives and Linkbox show us how to define and how to get there"

—  Client A

ようやく我々の明確な目的・目標を見つけました!

「私たちは、ようやく何がビジョンと目標なのかに気づきました。Linkboxは、その定義方法とその到達方法に導いてくれました。

ー お客様 A

Say no to wasting investments and resources!

“Linkbox made us realize how we reach to our objectives effectively.”

—  Client B

投資や人材を無駄に使うことを避けられました!

Linkboxが無駄なコストを使うことを避け、効率的に我々の目標に導いてくれました。

ー お客様 B

We realized that system are tool and one of tactics, not objectives.

“Linkbox help us define how to choose right tools and what is real business needs"

—  Client C

システムとはあくまでも道具であり、方法、目標そのものではない事に気づきました。

Linkboxは正しい道具や方法を見つけ出し、我々のビジネスに必要なものを認識するお手伝いをしてくれました。

ー お客様 C